Layout č.17

Tak ten nový layout tedy přišel o týden později, než jsem psala...nevadí, alespon jste si více užili ten s Emmou:) A taky jsem včera byla podruhé na Harryho Pottera 7 v kině, a tím jsem završila tuhle atmosféru;). Pravda je, že se mi ten lay ze začátku strašně líbil ale nějak rychle se mi okoukal...myslím že za to můžou ty tmavé barvy, protože venku je to se sněhem všechno tak světlé:) A taky jsem měla chut na layout s Miley...a to asi proto, že minulý rok tady byl taky vánoční lay s Miley a mně se často vracejí stejné pocity v určitou roční dobu:) Takže vánoční layout s Miley Cyrus ve světlejších barvách...snad se Vám líbí;)

Min.design: Potter night


Akt. design: Christmas carols

5 komentářů:

  1. jo, líbí:) a moc.. uplně jsem se na chvilku zastavila, dala jsem ruce pryč z klávecnice a z myši a jen jsem čuměla... zásek :D to se mi moc často nestává hele ;) musela jsem si pořádně prohlédnout to záhlaví, všechny detaily... a je to fakt nádhera. líbí se mi ještě víc než ten minulý a to jsem se nejdřív netěšila, až ho změníš..... :D ted jsem za to ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: woow...strašně moc děkuji :-* ten komentář mě uplně dostal!:o))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda,máš krásný blog :) nechceš být moje affsko?

    OdpovědětVymazat
  4. musím souhlasit taky se mi moc líbí a chvilku jsem na něj koukala a studovala detaily.:o) Je užasnej a mooc se ti povedl.

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.