Teresa arriving at The Grove in Los Angeles - 10/4/16

Nebojte, už brzy se budu věnovat i ostatním celebritám:). Tímto dnem mi konečně skončila škola, takže budu mít čas všechno hezky dohnat! Nepůjde to asi tak rychle jak bych chtěla, pořád mám ještě povinnosti a další zájmy (třeba jsem momentálně zažraná do čtení a mám z toho radost!), ale jsem odhodlaná:). Tady jsou fotky Tez z LA. Byla moc hezky oblečená. Mám dooost podobné boty.

Klikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázku

Klikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuhttp://www.teresa-palmer.org/gallery/albums/Candids/2016/April%2010/004.jpg

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.