POTM - Květen

Dva měsíce jsem ted vynechala POTM. Nebyl čas ani nálada, ale na tento měíc už hlasovat budete:).V květnu se konala slavností akce MET Gala, kerého se zúčastnily dvě holky z blogu a sice Emma Watson a Rachel McAdams. Takže hlasujte pro jednu z fotek:).



13 komentářů:

  1. Rozhodně hlasuji pro 2.fotku, Emmě to letos na Met Gala neskutečně moc slušelo a podle mě byla nejlépe oblečená ze všech, vypadala doslova jako princezna! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To bylo velké dilema mezi první a druhou fotkou.. obě jsou tady úplně krásné.. nakonec jednička:3

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: jo taky jsem nevěděla jestli jedničku nebo dvojku:o)) nakonec jsem ale dala dvojku:o)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem pro dvojku rozhodně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Druhá fotka Emma!!:) Vypadala dokonale, i když to bylo celkem těžké rozhodování:D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tady to u mě s přehledem vyhrála ta krásná druhá fotka s Emmou Watson :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda těžké to bylo. Mně se víc celkově líbila Emma, takže jsem se rozhodovala mezi 2 a 4. No nakonec u mě vyhrála 2 :)

    OdpovědětVymazat
  8. hlasovala jsem pro dvojku :)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.