Layout č.45

Já teda nevím jak vás, ale mně tohle léto už pořádně štve, protože to je spíš podzim než léto!! Je půlka července a zatím v podstatě pořád pršelo a co hůř, je fakt zima! Co bych dala za ty loňské tropy:(. Obvykle s podobným layem přicházím někdy v srpnu, jenže letos mám dřív chuť na něco tmavšího, mám nějak pocit, že léto končí, a to není ani za půlkou, achjo. Teresu mám na blogu už tři roky, ale ještě nikdy tu s ní nebyl layout, takže tohle je premiéra. Tez letos nafotila několik krásných setů, které byly právě perfektní pro takový lay. Na layi je text z písně od Carrie Underwood nazvané Wheel of the world. Moc krásná píseň o životě, kdo si potrpí na texty, tak doporučuji:).

Min. lay:Silverline
Free Image Hosting
Nový lay: Carnival Ride
Free Image Hosting

5 komentářů:

  1. Tak to je vážně povedený layout, příjemná změna, moc se mi líbí ty barvičky a styl záhlaví, prostě super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to už je fakt už podzimní layout:) Mně to teda ani nepřijde, ted je asi týden chladno, ale předtím jsem si užila sluníčka dost. Aspoň u nás bylo teplo dost, ale mohlo by to být ještě lepší no:) Je zas krásný, moc se mi líbí ty hnědé béžové barvy, krásné, můžeš ho tu tak mít klidně i přes podzim, ale zas ty fotky jsou letní, takže se sem hodí i ted:) Je opět moc krásný:)

    OdpovědětVymazat
  3. jako loňské tropy byli extrém ale letošní léto je taky! proč nemůže být normální léto kdy je kolem 25 a sluníčko? nee místo toho je pod 20 a neustále to vypadá na déšť nebo prší! jeden extrém lepší jak druhý!
    no a k layi je dokonalý jako vždy! Ty fotky jsou krásný a jsem ráda že jsi vybrala právě jí:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně teda počasí takhle nevadí :D jako některé dny byla až fakt zima, že jsem se divila, ale zas jako téměř 40 stupňové horko taky nechci.
    Každopádně, nechápu, kde pořád na ty laye bereš inspiraci :) ale všechny jsou vždycky moc pěkné a v tvém originálním stylu.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi přijde že to léto stojí za... I když dneska je venku fakt pěkně, jen předpokládám, že zítra bude zase pršet:D Jinak lay je nádherný, ty barvy a fotky.. krásná kombinace!:)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.