Leighton at Fox Upfront in NYC - 16/5/16

Od porodu se Lei poprvé ukázala letos v květnu a to na akci stanice Fox. Lei totiž hraje v novém seriálu, trailer jsem už postovala. Moc jí to sluší, líbí se mi hlavně její outfit.

Klikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázku

Klikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázkuKlikněte pro zobrazení původního (velkého) obrázku

2 komentáře:

  1. Waaaaaaaaaaau, no zatraceně jí to slušelo ♥ Krásný outfit a strašně se mi líbí její vlasy, i makeup byl super. Od té doby, co skončila Super Drbna jsem o Lei skoro nic neslyšela a přitom jí mám tak strašně moc ráda. Mám velikou radost z těchto fotek a doufám, že jí budeme vídat častěji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, má tu dokonalé vlasy!:)♥ A líbí se mi tu celý její outfit, ta halenka a k ní kalhoty a ta vesta:) Skvělé jsou i boty. Krásná:)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.