Wild (2014) - Stills + Posters

Konečně se dostávám k filmu Divočina, který Reese po deseti letech vynesl další nominace na Oscara a další ocenění. Narozdíl od Walk The Line sice nominace neproměnila, ale i tohle byla velká pocta a znovu zlom v její kariéře, který potřebovala. Tady jsou úžasné stillsky z filmu, který se hned zarařil mezi mé oblíbené. Přidávám i postery, ze kterých už tady dva byly zvlášť, ale teď hezky pohromadě:). Miluju ty hory všude, nádhera!

image hostimage hostimage hostimage host

image hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage host image hostimage hostimage hostimage host image hostimage hostimage hostimage host image hostimage hostimage hostimage host image hostimage hostimage hostimage host image hostimage hostimage hostimage host image hostimage hostimage hostimage host image hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage hostimage host
image hostimage hostimage hostimage host

3 komentáře:

  1. ty fotky jsou skvělý stejně jako celý ten film! nečekala jsem že se mi to bude tak moc líbit jak se mi to líbilo!:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Reese tam vypadá fakt skvěle! Film jsem neviděla, ale musí být super, když je tak hodnocený.

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle film je podle mě ten nejlepší ve kterém Reese hraje, neskutečně moc se mi líbil. :)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.