POTM - Červenec

Hlasování za červen jsem úplně zazdila, omlouvám se. Do konce měsíce ještě zbývá pár dní, takže dám hlasování za fotku července, aby mohla být další měsíc v menu nová fotka:). V červenci se toho dost dělo kolem Teresy, takže hlasujte o nejhezčí fotku z akce:).



Konečný stav hlasování

9 komentářů:

  1. Ty jsou všechny krásné!:) První dvě jsou moji favorité, nakonec hlasuju pro dvojku:3

    OdpovědětVymazat
  2. Já tady teda úplně taju nad tou první fotkou, ta je kouzelná, takže za mě ta:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se hned zalíbila ta krásná dvojka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem chtěla dát hlas dvojce a nakonec se omylem uklikla a dala hlas trojce...no nevadí :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych bývala hlasovala pro jedničku,a ale stejně bych to nezměnila :D

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.