POTM - Září

Pozdě, ale ne až tak pozdě, přidávám hlasování o POTM. Alespoň jste ho už splnili na všech ostatních blozích a můžete si zase zahlasovat tady, když už jste to nikde nečekali!:D. V září se celkově nic moc neobjevilo, jen zase kolem Reese a Teresy a ty byly v posledních dvou anketách. Nicméně Felicity začala propagovat film, které natáčela poslední rok a půl a kvůli kterým o ní nebylo slyšet, ale díky kterým o ní teď slyšet je!:) Začala propagace Inferna, hurá! No a v anketě jsem trochu podváděla, protože propagace odstartovala spíš v říjnu, takže fotka ze září je tu jen jedna a opožděné ankety jsem využila a do vybírání řadím i fotky z října, protože nikdo jiný stejně neměl dost událostí s krásnými fotkami. Tak hlasujte:).



Výsledky

13 komentářů:

  1. Fotky sú opäť všetky skvelé ale hlasujem pre číslo 3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mně se hned na první pohled zalíbila jednička :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se nejvíc líbí jednička :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky za jedničku:) Dneska jdu do kina na Interno, tak jsem na to zvědavá:D

    OdpovědětVymazat
  5. Jenom já dala hlas čtvrté fotce?? Cože?? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala jsi nádherné fotografie, ale ta první mě okozlila nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: ja se taky divím, mne přijde s jedničkou nejlepsi:-D

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.