POTM - Říjen

Tak máte zase půlku měsíce na hlasování v POTM:). Měla jsem fotky nachystané už dýl, ale ještě nebyla příležitost anketu zveřejnit. V říjnu se toho dělo hodně kolem Rachel, která propagovala film Doctor Strange. Bylo těžké vybrat fotky. A vy vyberte tu nejlepší:).



Stav hlasování

7 komentářů:

  1. těžké rozhodování! váhala jsem mezi 1 a 3 a nakonec jsem dala 1 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejdřív jsem chtěla dát hlas jedničce, ale pak mě učarovala fotky číslo 3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nejdřív váhala mezi jedničkou a dvojkou, a nakonec teda hlasuju pro tu dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny jsou hezké, ale trojka u mě vede:)

    OdpovědětVymazat
  5. to je těžký výběr!! jsem fakt dobu nevěděla jakou vybrat tak jsem se k tomu vracela po chvíli a nakonec teda trojka:o))

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.