Reese - Photoshoot 165

 Ahojte. Tak píšu svůj první článek na tomto blogu a je to divný :D Nerada se učím nové věci. Čím jsem starší, tím je to marnější. Vůbec se mi vzhled blogspotu nelíbí, je to fakt na nic. Už jsem ani nechtěla pokračovat, ale přece jen jsem ráda, že jsem si ten blog nechala, protože poslední dny mě přepadává chuť něco přidat. To mám vždy kolem těch Vánoc. Kdyby byl ještě blog, tak bych přidala dávno. I když jsem si nechala exportovat celý blog, pořád se mi sem přenesla asi jen čtvrtina všech článků, což je fakt smutné. No, co se dá dělat. Tady je jedna fotky z loňské Vanity Fair Oscar party. Tehdy ještě bylo na světě dobře.

image host

1 komentář:

  1. Jupíí, vítej zpět! Aspoň na chvíli, pokud ne pravidelně. kažodpádně vědomí, že se sem kdykoli budeš mít chuť, budeš vracet, mě těší :-) Já jsem si na blogspot zvykla, ale chápu, že pokud je někdo náročnější na design, různé rubriky nebo menu, tak je to dost omezující.

    Reese je na fotce nádherná a jak píšeš, to byl svět ještě v pořádku. Na blogu si to možná uvědomuju ještě víc, protože člověk si k těm celebritám a filmům chodí tak nějak odpočinout od reálného života a najednou vidí, že ten svět už taky není takový :-(

    angelinajolieonly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.