GG Stills - 4x02 Double Identity

V těch červených šatech je nádherná! Miluju tu třetí! A první.

image hostimage hostimage hostimage host

image hostimage host image host image host image hostimage host image hostimage host image hostimage hostimage host

6 komentářů:

  1. Wow, strašne je pekná v tých červených šatách! :O

    OdpovědětVymazat
  2. Jak mi GG chybí, ikdyž je dobře, že to nenatahovali a ukončili to pěkně, ale 4 sérii mám moc ráda, sice není nejlepší, ale není ani nejhorší, to rozhodně ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se Blair děsně líbí v růžových šatech :3 ,ale ty červené nejsou vůbec špatné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, ta třetí je jedna z mých oblíbených ♥ Ještě ty překrásný šaty, co tam Blair má, nádhera...já už si čtvrtou řadu teda moc nepamatuju, protože od ní jsem už zbylé řady viděla jen jednou, ale možná si to jednou připomenu rovnou celé :D

    OdpovědětVymazat
  5. Wow ty červené šaty jí vážně moc sluší♥

    OdpovědětVymazat
  6. boože tak ta první je dokonalá, uplně jak z nějakýho shootu! :) a ty červený šaty jsou krásný:)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.