POTM - Prosinec

Trochu opožděně šťastný nový rok všem! To zas bude než si zvyknu na 2015, wow! S novým měsícem je tady hlasování o fotku měsíce za prosinec. Za ten měsíc se toho moc neobjevilo o nikom jiném než opět Jennifer a Reese. Reese byla na spoustě akcí, takže bylo z čeho vybírat. Hlasujte o nejlepší fotku. V menu už je taky vítězná fotka za listopad a stav hlasování tady dole.



Vítězná fotka za listopad

11 komentářů:

  1. dvojka ale až mi to půjde znovu dám hlas ještě čtyřce:o))

    OdpovědětVymazat
  2. volím 2, protože na této akci se mi líbila strašně moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujem,tobě taky krásný Nový rok ! :-)
    Listopadová fotka je opravdu krásná ,jsem ráda že zvítězila :-)
    Jinak hlasuju pro 4.fotku <3

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny čtyři fotky jsou úžasné, Reese ted měla parádní akce. Musím dát hlas té druhé, úplně tam miluju ty její šaty a oči :3

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, hlas pro čtverku :)

    OdpovědětVymazat
  6. aw miluju všechny sakra :D, ale 2. teda dávam no :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já jsem dala tu trojku, ta je pořádně bláznivá:D

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.