Layout č.46

Ano, nastal čas...změnit layout. Něco přes tři měsíce tady byla Teresa. Lay byl trochu jako konec léta a trochu jako podzim, ale teď už se tady nějak nehodí a vlastně už mi trochu leze na nervy. Po roce je tady lay s Reese, hurá
Mám chuť se trochu vykecávat, kdyby tady jen bylo komu, tak budu radši mlčet:) Snad se lay líbí.

Min. lay:Carnival Ride
Free Image Hosting

Nový lay: Happiness
Free Image Hosting

9 komentářů:

  1. To je úplně krásná změna, moc se mi líbí ty nevýrazné barvy, šedá a černá, taky už mám těch klasických podzimních docela dost:D A tyhle barvy se ted hodí i jak se posunul čas a je zas brzo tma a pomalu bude zima, to je na prd:D No a Reese je super volba, ty fotky jsou skvělé a úžasné upravené:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc pěkný, takový už zimní. Líbí se mi. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako to záhlaví je fakt dokonalé, ty fotky jsou strašně hezké, ale úplně si k nim vybrala skvělou kombinaci, hlavně ta černá vypadá hodně dobře k těm efektům, kterými jsi fotky ozdobila.

    OdpovědětVymazat
  4. úúúžasný záhlaví :-) osobně by se mi ale víc líbilo, kdyby se to posouvalo než aby byly uchycené okraje, které podle samy o sobě nepůsobí moc esteticky

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám!:)[4]: tohle je asi věc vkusu, mně ty uchycené okraje zrovna tady vyhovují, protože v jiném případě je při posunutí stránka moc prázdná:)

    OdpovědětVymazat
  6. já tvoje články čtu takže se klidně vykecávej!:o)) jinak jako už zase nový lay? mě to příjde jako kdyby tu ten před tím byl jen tak měsíc! hrozně teď ztrácím pojem o čase! ale teda musím uznat že ten nový je opět dokonalost! jsem ráda že jsi vybrala Reese a navíc tak nádherný fotky!:o)

    OdpovědětVymazat
  7. příjemná změna, hned jsem ji zaregistrovala :) ale líbí se mi, fajn barvy :) sice takové tlumené, ale vypadá to dobře

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.