"Wetten Dass..?" Interview - 6.listopadu 2010

Miley má na uchu tetování 'LOVE' ...moc se mi to nelíbí no.A srdce na malíčku..je ot taky tetování? asi jo, to už vypadá ale líp
No a teda fuj! Koukala jsem na zvětšenou fotku, a všimla jsme si že nejen, že má oprýskaný lak, ale taky má za nehty uplně špínu!!No to je síla teda!Velkou fotku máte dole, při uložení si ji můžete prohlédnout ve velkém..

Klikněte pro zobrazení původního obrázku

Klikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuhttp://www.mileyrcyrus.com/gallery/albums/appearances/2010/Wetten_Dass_Interview/010.jpg

6 komentářů:

  1. toho laku už jsem si taky všimla vypadá to divně. a obojí je to tetování na uchu má LOVE na prste srdíčko a na hrudníku má taky.
    Jinak s Tou Demi jako vůbec toho jejího tátu nechápu jak může něco vykládat když jí nezná. A s tou anorexii já nevím mohla ze stresu přestat jíst to se stává celkem často. A to sebepoškozování já myslela že ne ale viděla jsem fotky kde měla asi pořezaný ruce ale byli starší tak snad to teď už nedělá. Ona je opravdu skvělej člověk a nezaslouží si to jak je k ní život zlej.

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli bys ráda tak jako Harry Potter studovala v Bradavicích x) tak máš jedinečnou šanci....

    OdpovědětVymazat
  3. koukni třeba tady http://vigilantcitizen.com/boards/viewtopic.php?f=3&t=8382&start=0&sid=1343336ae8c5fbf21477112f90b1928f&view=print nebo tady  http://www.buzzfeed.com/sarahs28/demi-lovato-is-one-sad-machine-1yzj

    OdpovědětVymazat
  4. jj já taky už hledám kde bych něco objevila

    OdpovědětVymazat
  5. tak sem si tu fotku schválně uložila..... a není to tak strašný :-D mě osobně se oloupanej lak docela i líbí.. jo, já vím, není to estetické.. ale taky to tak nosím. jsem líná si to odlakovat vždycky :D
    je ale fakt, že by si mohla aspon ty nehty vyčistit, špínu tam mít nemusí :D:D:D to dobře nevypadá, to chápu a vidím i já, laik :D
    jo a to tetování LOVE se mi teda vůbec nelíbí.. co jí to zas napadlo za místo :D nevím, je to divné prostě. ale zatím to teda není moc vidět, tak možná jindy změním názor.

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.