Layout č.16

Tak jak už jsem říkala, abychom si pořádně užili tu Potterovskou atmosféru ne jen při přidávání nových fotek z premiér atd., ale taky s filmem samotným, tak jsem vytvořila layout z úžasných fotke z Londýnské premiéry!Jsem s výslednou atmosférou velmi spokojená:) Samozřejmě má spoustu nedokonalostí, nenažila jsem se, jak jsem mohla..chtěla jsem ho mít už hotový co nejdříve. Momentálně nedokážu myslet na nic jiného, než Harryho Pottera! Love LOVE love!!!:)
Působí taky trovhu vánočním dojmem-to dělají ty barvy a světla.A to se mi líbí i ted v předvánočním čase..bude tady určitě do nového roku řekla bych.
Snad se vám lay líbí...po dvou a půl měsících je to příjemná změna

Min.lay: Ready for the rain

Free Image Hosting

Akt. lay: Potter night

5 komentářů:

  1. je nádherný, nemám slov! je to opravdu velká změna oproti předešlému a i když se mi zase tolik nelíbí ta zeleno-šedá barva, tak ta červená to krásně doplnuje.. a hlavně jsem 'hotová' z toho dokonalého záhlaví :) emmě to podle mě na té premiéře neskutečně slušelo a já si poslední dobou uvědomuju, že se mi v těch krátkých vlasech neskutečně líbí! ještě před pár týdny bych nevěřila, že to řekni (resp. napíšu :D), ale je to tak :))

    OdpovědětVymazat
  2. moc se ti povedl vypadá skvěle. Emmě to tam hrozně moc sluší. Já jdu dneska na Harryho a nemůžu se dočkat jsem jak malý dítě co se těší na dárek.:o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Přestože, jak víš, se mi na té premiéře Emma moc nelíbila, tak design je ovšem báječný, ty barvy si sladila skvěle. Opravdu nádhera.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ti povedl je v nádherných barvách Emma tu byla tak nádherná ale ona je furt zase mě chytá Potter mánie:)

    OdpovědětVymazat
  5. je nádherný=)naprosto ladí s tím záhlavím=)ten se ti opravdu MOC povedl!!!=)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.