Miley at American Music Awards - 21.listopadu 2010

Konečně taky přidávám fantastické fotky Miley z American Music Award.Nejvíce mě nadchly její 'Marchesa' šaty..ta vlečka!!:)...dále měla nádherné boty od Ch. Louboutina a šperky 'Neil Lane' . Co se mi moc nelíbilo, je její účes.Takhle jsou ty vlasy sice krásné ale podle mně jí tohle moc nesedí..

Klikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázku

Klikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázku

7 komentářů:

  1. Děkuju za upřímnost jsem ráda že někdo takový ke mě chodí. Mám podobný názor ale chtěla jsem aby tam byli všichni a když to bylo menší tak byli hrozně malý.:o)) Takže to teď nějak přežiju. a s těma fotkama mě to štve jako nevím proč mi to udělaly oni nejsou nekvalitní právě že až moc kvalitní(měly obrovský rozměry) a když jsem je zmenšila udělaly tohle. Fakt nevím proč.:o(

    OdpovědětVymazat
  2. ještě jsem zapomněla že Miley to tu strašně moc sluší

    OdpovědětVymazat
  3. photofiltr mám i photoshop ale v něm mi to vůbec nejde akorát mě rozčiluje.:o) Fakt by mě zajímalo proč mi to udělalo. když malou zvětším tak to čekám ale velkou zmenším no nevím

    OdpovědětVymazat
  4. jj upravila něco mě napadlo a vyšlo to:o))no občas to zkusím ve photoshopu rozčílím se a zavřu ho ale chci se to naučit takže jednou snad.

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa strašne moc páčila :))) princezná :**

    OdpovědětVymazat
  6. ty šaty se mi fakt strašně líbí! podle mě měla asi nejhezší šaty na AMAs.. okouzlily mě ;) a i ty úžasné boty.. a celkovou vizáž měla fakt perfektní. ona je krásná!!

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.