Warner Bros. Leavesden Studios Photocall - 10/11/10

Photocall k HP 7.Emma je tady nádherná! Ta rtěnka jí neuvěřitelně sluší..taky ty šaty se mi líbí..jsou takové elegantní a podle mně hezky střižené..celkově vypadá fantasticky! Jinak Dan vypadá taky dobře, zase je rozcuchaný a obyčejně oblečený..to mu svědčí.Akorát se mi nelíbí, jak je pořád moc bledý, ale to je detail:) a Rupert je taky hezky oblečený, on má dobrý styl:)

image hostimage hostimage hostimage host

image hostimage host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host image host

4 komentáře:

  1. Je tady krásná, ty šaty by byly možná hezčí bez toho rukávu, ale má tu skvělou vizáž a hlavně šperky. Ty já miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Emm tu vypadá naprosto dokonale=)a ta rtěnak je na ní opravdu nádherná!!!=)celkově vypadá úžasně=)a kluci taky=)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadala skvěle jen mi příjde že to snad ani není ona je taková sexy no nevím musím si na to vzyknout:o))

    OdpovědětVymazat
  4. všem to tam moc moc slušelo :) a emmě ta rtěnka opravdu sluší.. ale co se celkové vizáže týče, tak se mi víc líbila na premiéře HP :-)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.