Michelle na premiéře "Cop Out" P- 22.února 2010

Michelle na premiéře filmu Cop out..byla prostě nádherná...strašně se mi líbí její účes a make-up..a taky šaty jsou skvělé...ty boty se mi k nim moc nelíbí ale zase je má sladěné s náušnicemi a nehty

Click to view full size imageClick to view full size image

Click to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size imageMQ_003.jpgClick to view full size imageMQ_004.jpgMQ_005.jpgMQ_006.jpgMQ_007.jpgMQ_008.jpgMQ_009.jpgMQ_010.jpgMQ_011.jpgMQ_024.jpgMQ_025.jpgMQ_026.jpgMQ_027.jpgMQ_029.jpg

3 komentáře:

  1. wow co je to za kočku:o)) fakt jí to moc slušelo.

    OdpovědětVymazat
  2. sluší jí to =)...
    P.S. .. kdysi jsme bývali Affs, tak ti jen píšu, že jsem se vrátila =) tak o sobě když tak dej vědět =) ... a jestli si tě mám smazat, nebo ne... =);)

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo... nádherná:) až na ty boty se mi tu strašně líbí :) (nemám ráda boty se špičkou).. celkově prostě vypadala fakt krásně.
    jinak roxanne - v magazínu DNES je o Michelle menší článek. odebíráte ten magazín? jestli ne, zítra Ti ho oskenuju, dej mi vědět ;)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.