Amanda at 14th Annual Kids Choice Awards - 21.dubna 2001

Vidíte, tohle je ten stly co jsem říkala, že nemám ráda.A dobře, nejsou to přímo 90. léta, spíš ta léta 2000-2002 .Ty šaty jsou docela hezké (na tu dobu) ale takové boty jsem nikdy neměla ráda

Klikněte pro zobrazení původního obrázku

Klikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázku

1 komentář:

  1. jj tak v tomhle s tebou opravdu souhlasím...=)tenhle typ bot totiž taky nemám ráda....vůbec se mi nelíbí...jednak ty šňůrčičky tu nohu vůbec nedrží, vypadá to jako by tam tak plandala sem a tam...a navíc ani nevidím jestli jsou bez podpatku nebo s malým a jestli s malým, tak to už se mi vůbec nelíbí...=D ale jak to měla Emm na premiéře v NY tak ty se  mi líbily ptž byly na vysokém podpatku a celkově byly docela jiné než tyhle...i když měly úzké pásky, ale vypadaly líp=D

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.