Amanda at "Josie and the Pussycats" premiere - 9.dubna 2001

Když jsem se včera dívala na Co ta holka chce, připomněla jsem si, jak moc jsem Amandu měla ráda a jak moc mi teď chybí.Doufám že se někdy vrátí do showbussinesu opravdu na plno...prozatím jsem se rozhodla přidat a přidávat starší fotky z akcí, se kterými jsem ještě nezačala


Klikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázkuKlikněte pro zobrazení původního obrázku

1 komentář:

  1. tak to jsem ráda, že budeš její fotky přidávat;) ráda se na ně mrknu :)

    OdpovědětVymazat

Reese - Photoshoot 167

 Fotky pro dubnové vydání Vanity Fair 2020.